FANDOM

Dawno , dawno , dawno temu ..... Gdy wszystko powstało z Ciemności pojawiło się światło , a z tego światła powstało życie oraz inny świat, który wtedy nieznany był zwykłym śmiertelnikom. W innym świecie mieszkały piękne istoty , które były ze świata bóstw , a je możesz znać z każdej mitologii .

Żyła sobie pewna istota , córka bogini rzecznej Styks i boga snu Hypnosa.Na imię jej było Black Rose .Była ona bowiem miła i serdeczna , ale potrafiła przywalić swoim przeciwnikom , którzy zagrażają pięknemu ogrodowi swej prababki Gai.

Black Rose ma oczy żólte , które po kilku minutach zmieniają kolor na pomarańczowe . Jej włosy były długie , czysto czarne . I jest średniego wzrostu . Ulubioną bronią Black Rose jest miecz , którym świetnie obsługuje .

Poznała na swojej drodzę Lorda Apokalipsę syna Hadesa. Najpierw byli przyjaciółmi , a potem zaczeli ze sobą chodzić . Black Rose zmieniła się nie dopoznania . Z tej miłej i serdecznej stała się groźnią i bojową. Aktualnie walczy ze złem , które zagraża światu.

A więc zapraszam do mego świata . To ja Black Rose , która bedzie oprowadzać potych wam nieznanych krainach , które nie opisują żadne mitologie. Jakie są te krainy sama wam opowiem.

Każda kraina jest inna . Jedna jest całkiem zielona , sama roślinność . Druga mroźna , sam lód i śnieg ,Trzecia pustynna sam piach i piach . Czwarta tym czasem jest ognista , a piąta wodna , czyli sama woda .W szóstej krainie ciągle wieje wiatr .

No to cały opis tych krain muszę teraz iść Pa !

Korekta by Wzs23

Więcej z Fandomu

Losowa wiki