FANDOM

Emanuelle Maria Katherina Elizabeth Olivia Ann Quiza ( ur: 15 lipca 1959 r.) - fikcjina i główna postać w Emanuelle.

Emanuelle Quiza chodziła do tego samego liceum co Chirs i Alicja , jako popuralna osoba piękna i bardzo tajemniczym z chodzeniem psychicznym schizofreniczka urojenia myślała że jest kim inna np; królową .Emanuelle tak szybko jej choroba urojeniowa częściej przywidywało się jej koleżanka Alicja nie mogła rozgryść ją w czasie ukończenia liceum Emanuelle założyła sklep sukien ślubnym gdy nadeszła wiadomość o balu szkolego , ona przyszła z chłopakiem ( nie zamierzała sie jeszcze pobrać , gdy urojoniowa oskarżyła Chirsa niby gwałt na niej lecz odrzóciła zeznana na policji że to nieprwada jej kazał jej chłopak Damian ).W balu Damian chcąć bić Chrisa Emanuelle nie za uważona jak panowie się bili zabrała Damianowi nóż i nim go zadźć gała , chciała też ruszyć na Chrisa lecz on ją przyczymał całe te zdarzenie widzała Alicja i reszta z klasy .Emanuelle oskarżona o zabicie lecz jej psycholog pokzała paiery choroby Emanuelle Quizo że jest schizofremiczką sąd skazał ją na szpital psychiatryczny na całe życie . W szpitalu psychicznego Emanuelle zakochał się doktor Tekan i go zabiła w targneła do swego sklepu sukien ślubnych i poszła w kierunku by dokonać swej zemsty .Emanuelle wieła za swój cel Chirsa Mortona lekarza męża Alicji by go uwieść .

Więcej z Fandomu

Losowa wiki