FANDOM

Leatherface - fikcyjna postać , negatywny bohater horroru " Teksańska Maskara Piłą Mechaniczną ".

Thomas Hewitt (tak nazywa się naprawde Leatherface ) urodził się 7 sierpnia 1939 roku w Travis County w Teksasie .Jego matka pracowała w rzeźni ( została z gwałcona ).Tam urodziła Leatherface'a a potem zmarła .Bezględny szef był przerażony zniekształconą twarzą noworodka wyrzucił go na śmietnik .Kilka godzin temu przyszła uboga Luda Mae Hewitt w poszukiwaniu pożywienia znalazła tam Thomasa i zabrała go do domu .Z czasem Tomme'go coraz bardziej postępowała choroba dzień w dzień , więc już nie uczęszczał do szkoły i zaczoł nosić chustkę na twarzy .W wieku 16 lat zaczął pracować w rzeźni tam gdzie się urodził .Po upływie czasu w prowincji w której mieszkali Hewittowie powoli zaczynały się pustoszyć na brak dostawy pożywienia , z tego powodu cała rodzina zaczeła jeść ludzkie mięso stali sie kanibalami .W 1969 roku w wieku 30 lat zbił swojego szefa a następne czwórkę młodych ludzi , którzy przeżyli wypadek samochodowy i uwięzieni zostali na farmie przez szeryfa byli ofiarami tragedii.Prowincja ciągle była w niej pustka , aż w końcu Hewittowie byli jedyną rodziną która zamieszkuje ( zamieszkały też dwie kobiety były też kanibalkami przybywał ciągle u Hewittów ).Z czasem pojawiła się kolejna ofiara - nowa rodzina szukająca spokoju z której oszczędzono jedynie niemowle ( nazwano go Jedidiah mieszkało u Hewittów przez całe swoje życie ).Do roku 1973 Hewittowie wymorodwali aż 30 osób .W 1973 Tommy zamordował przyjaciół Erin która bozbawiła lewej ręki Leatherface ( włożył sobie metolwą protezę ), Erin jako jedynej udało się z tamtąd uciec .W 1984 roku grupa piątka młodych ludzi jechali na Teksas na koncert tam napotkali kolejną piątkę .Thomas wymorował wszystkich tylko jedna para Luke'go i Grecey kazał spłodzić dziecko , które miało być potomkiem Leatherface'a ( ponieważ Grecey zabiła Jedidiah'a ).Po tym Luke został przybity do krzyża , lecz wydostał się z niego poświęcając się dla Grecey został on zabity przez Leatherface'a , Grecey udało się uciec tak jak Erin ( po dziewięciu mięsiącach urodziła chłopca ). Thomas Hewitt umarł 29 października 2000 roku , w wieku 61 lat .Zginoł przez własną piłę mechaniczną , z której dostał cios od swojej ostaniej ofiary - Cindy Forester.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki