FANDOM

Hej , jestem Abby. Mam 19 lat , długie czarne włosy , niebieskie oczy. PoliMam coś niepoukładane w głowie , więc chodzę do psychologa (na szczęście nie do psychiatry). Swoje dziwne myśli lubię oddawać na papier - rysując , malując. Mieszkam sama , bo od rodziców wyprowadziłam się w wieku 17 lat. Matka zarzucała mi , że nic nie potrafię , a tata ciągle pracował i nie miał dla mnie czasu. Rok po mojej wyprowadzce mój ojciec zmarł w wypadku , o którym wciąż "trąbiły" media. Matka nawet nie wie gdzie mieszkam (no i dobrze , pewnie i tak by ją to nie interesowało) jesteśmy od siebie oddalone o jakieś 30 km. Dzisiaj nawet namalowałam obraz dla mojego psychologa - dr. Henrego Smitha. Przedstawiał on dziewczynę z czarnymi , dużymi skrzydłami. Dr. Smith jest fajny , ale praktycznie nie pomaga. Czerpie tylko kasę za nic. No , ale dość już o mnie.

- Następna wizyta za miesiąc , dwudziestego ósmego lipca. - rzekł "nudnie" dr. Smith

- Dobrze , mogę już iść ? - spytałam

Pokazał mi oczami drzwi. Wyszłam.

Po wyjściu od psychologa postanowiłam , że przejdę się Placem Wolności. Powoli przechodząc udeptaną przez wiele butów ścieżką rozglądałam się w celu inspiracji na mój nowy obraz, gdy nagle ujrzałam duży , czerwony kamień. Był on przepiękny. Bez wahania wzięłam go ze sobą.

- Może to rubin ? - pomyślałam.

Wsadziłam go do mojej dużej , miętowej torebki. Było w niej dość dużo miejsca. Rozglądając się dalej po okolicy postanowiłam raz jeszcze przyjżeć się miejscu , gdzie znalazłam kamień. Wokół niego znajdowało się dużo kwiatów (także czerwonych) , ale dokładnie w miejscu , gdzie leżał ujrzałam pustkę wokół , której był czerwony okrąg. Trochę to było dziwne , ale się tym nie przejęłam i poszłam do domu. Mój dom znajdował się nie daleko od Placu Wolności i od gabinetu dr. Smitha. Gdy odkluczyłam drzwi od mieszkania , klucze rzucilam na kanapę w salonie jak zawsze. Mój salon nie był ani duży , ani mały. Po prostu zajdowały się tam rzeczy , które są w każdym salonie. Włączyłam stary , mały telewizor na wiadomościach z mojego miasta. Podeszłam do sztalugi i zaczęłam malować byle co - tak jak zawsze. Na ogół malowałam abstarkcyjne obrazy. Nagle w wiadomościach prezenter zaczął mówić poważniej :

" Wczoraj w nocy dokonano zimnego mordu. Ktoś kamieniem rozłupał czaszkę Adama Silversa - prokuratora , który był znanym , szanowanym i zasłużonym człowiekiem dla naszego miasta. Akt tej brutalności został dokonany na Placu Wolności. Jeżeli ktoś coś widział prosimy NATYCHMIAST zgłosić to policji. A teraz polityka ......"

- O k***a - powiedziałam - a jeżeli na tym kamieniu była krew? - zamilkłam.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki